10 de juny 2008

Recitalet

Ahir a la nit, en un saló del Pradotel, vaig donar un petit recital per un grup de persones que viuen a Barcelona. Dic així perquè, si hi viuen no en són oriündes, ja que entre elles hi havia a més d'unes andaluses, una suïssa i una sueca... Totes elles alumnes del curs de català per a adults que imparteix la meva amiga Mercè. Moments molt agradables de poesia compartida. La sorpresa va ser quan, al final, aquestes dones, entre totes em va fer l'ofrena de recitar-me la meva Auca de l'Arbre! Emocionant, no m'hi esperava. A més, em van regalar l'edició de La plaça de Diamant que va fer la Diputació de Barcelona, per a celebrar la festa de Sant Jordi en aquest any del centenari del naixement de la Mercè Rodoreda. Un llibre molt bonic il·lustrat amb dibuixos d'Albert Ràfols Casamada. Uns records preciosos.