3 de set. 2008

INSTANTS POÈTICS


És la "rentrada" per a tothom, doncs també, a Ràdio Arrels, pels INSTANTS POÈTICS. El programa, que reprendrà el dilluns 15 de setembre i ha conservat el mateix horari*, entra ja en la seva cinquena temporada. Seguint la nostra passejada pels Països Catalans, començarem amb una lectura de poemes escollits en el recull: De tu a Tu (Ed. Maià 1990), del poeta andorrà Josep E. Dallerès. En Dallerès, jo no el coneixia i és la nostra amiga Miquela Vaills que me'n va parlar. I mira, com van les coses... donant una volta pel campus de la U.C.E., i, com sempre fent una visita a la parada d'en Joan Miquel Turon, tot remenant en una caixa de llibres que es venien al pes -sembla mentida però no n'és- vaig trobar el poemari d'En Dallerès! Aquest mateix dia que vaig comprar el llibre, vaig trobar En Jaume Fàbrega, el famós critic gastronòmic del TEMPS i vam estar parlant bona estona de cuina i de poesia, de poesia i cuina, i coincidint en aquesta idea que les dues "activitats" s'assemblen molt. Així que és molt possible que entre els dos us cuinem uns instants poètico-gastronòmics!
* Cada matí de dilluns a divendres, poc abans de les nou.

P.S. Parlant del meu arbre, el senet que em porta flors pel meu aniversari... em vaig oblidar una precisió important: cada vespre, quan minva la llum, l'arbre tancant les fulles -aclucant-les- s'adorm. Posaré una foto.